Vrátenie tovaru

!! UPOZORNENIE !!

Prosíme zákazníkov, aby si poriadne pozreli odkiaľ tovar objednali. Predídete tak zbytočným  poplatkom za poštu.

Ak si nie ste istý, či ste tovar nakúpili u nás, kontaktujte nás a my to skontrolujeme.

Nesadol Vám tovar? Nepáči sa Vám tovar? Nesadla Vám veľkosť? Nevadí. Nepoužitý, nenosený továr nám do 14 dní môžete vrátiť . Po prebratí balíka sa v prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru posnažíme vybaviť vaše vrátenie čo najkôr. Zásielky nám neposielajte na dobierku, nebudú prebraté a tým pádom zbytočne zaplatíte poštovné. 

Podmienky pre vrátenie tovaru

Nenosený a nepoškodený tovar s pôvodným obalom a s pôvodnými visačkami riadne zabaľte. Prosíme Vás aby ste krabičky od topánok nepoužívali ako baliacu krabicu. Pre prípadne poškodenie obalu topánok/krabice topánok, Vám budeme účtovať poplatok.

Priložte vyplenený formulár, prípadne napíšte základne informácie o tovare na čistý papier (meno, adresa, číslo objednávky prípadne číslo faktúry, email)

Zabalený tovar nám zašlite bez dobierky na adresu: Bosá nôžka, M.R.Štefánika 1515, 075 01 Trebišov, prípadne využite našu službu Zásielkovňa - spätné zásielky (informácie nižšie)

Prípadne nám tovar doneste osobne do predajne Bosá nôžka.

Akonáhle tovar obdržíme, do 14 dní Vám vrátime peniaze za tovar a zašleme dobropis v elektronickej podobe.

Výmeny tovaru neposkytuje, ak Vám nesadla veľkosť. Prosíme Vás o spätné zaslanie nepoškodeného tovaru a pre novú veľkosť si vytvorte novú objednávku.

Vrátenie tovaru cez Zásielkovňu - spätná zásielka

Pre zaslanie balíka môžete využiť najlacnejšiu a najednoduchšiu dopravu Zásielkovne - spätná zásielka

Náš ID kód pre zaslanie spätnej zásielky Vám poskytneme, stačí ak nás kontaktujete e-mailom na bosanozka@bosanozka alebo pomocou telefónneho čísla 0949 773 557 a to buď telefonicky, sms alebo aplikáciu Viber. Kde nám napíšete/uvediete že ide o spätnú zásielku, uvedetie číslo objednávky a meno priezvisko na koho tá objednávka bola vytvorená a my Vám obratom odošleme náš ID kód pre Zásielkovňu.

Ak máte tovar zabalený podá pokynov vyššie, navštívne najbližšie podacie miesto Zásielkovne (výber je na Vás). Obsluhe nadiktujte náš ID kód odosielateľa a tá vytlačí štítok, ktorý nalepí na balík a Vám vytlačí potvrdenie o podaní zásielky.

Táto služba je spoplatnená vždy podľa aktuálneho cenníka Zásielkovne. Ak túto službu využijete automaticky súhlasíte s poplatkom, ktorý Vám bude odrátaný zo sumy tovaru.